29 de maig 2010

Crónica personal
Data: 29 de maig de 2010
Per: Empar Ripollès i Cati Vilata

Avui toca Dames!!!!, a les 7h avui ens trobem al Celler del Cava, on ens espera el bus. Avui som dinou, ens en falten quatre……, l’Alejandra però ens ha vingut a veure.

Marxem puntuals cap a l’autopista, anem cap a Viladrau de bon matí i quasi mig endormiscades, la Núria ens dona una noticia que fa pujar el to de l’autocar…………………

Arribem a Viladrau, amb moltes ganes de retrobar-nos a la natura, l’autobús ha estat una presa de contacte, assegudes, endormiscades, però a la que ens calcem les motxilles tot es transforma, no sembla que el sol ens vulgui acompanyar,

les Dames-guies ens adverteixen que no es una sortida fàcil,però a ningú sembla que l’importi massa, tenim prou coses de les que parlar, fa molts dies que no fem una sortida i en tenim moltes ganes,

comencem la pujada, desprès de deixar les ultimes cases de Viladrau, anem endinsant-nos cap el bosc pel Sender del Castanyer de les Nou Branques i ja comencem a pujar.

La pujada es va fent pronunciada, la broma matinal va aixecant-se donant un aire a l’ambient que ens porta a parlar de temes, diguem una mica esotèrics. Al ser tantes el grup es va allargassant,

i a un ritme maco arribem a un pla, a la Font de Llops, on esmorzem.

La Imma i la Eva s’amaguen al bosc i com dues fades, apareixen amb un pastís. Celebrem el primer any de Dames!!! però no acaba aquí, l’ Àngels també duia un pastís i clar està el xocolata, no ha faltat i el té de la Lola!!!

La boira sembla que vol escampar, potser encara veurem el sol!!!!!, l’esmorzar no s’allarga, encara ens queda una pujadeta fins dalt el Matagalls, no ens costa gaire, aviat arribem a Coll Pregon,

xerrant, escoltant, rient…., ja som dalt, segur que ens hauria agradat més un dia clar, però també té el seu encant.

A dalt foto de grup. Hem demanat a uns ciclistes que ens la fessin i el Marc s’ha ofert,després un altre muntanyenc de nom Paco, ens n’ha fet una altra des de l’altra banda.
Feia una mica de mal oratge i com que tampoc es veien grans vistes hem començat la baixada.

Al cap de poca estona, baixant per entre mig de fagedes, que ens obrien magnífiques finestres sobre la plana de Viladrau,

hem anat endinsant-nos als boscos de castanyers centenaris, d’una extraordinària bellesa.

Quin goig contemplar aquests enormes arbres!!!!,

Finalment hem arribat a la plana, a Can Bosch, hem begut de l’aigua de la seva font i hem arribat 10 minuts abans de l’hora al lloc on ens esperava l’autocar.

Ha estat una sortida especial, natura, màgia i la Celebració del nostre primer any !!!

Sers meravellosos i plens de potencialitats